donderdag 29 november 2012

Praktische informatie

Om enkele vragen te beantwoorden:

Mijn vluchturen voor zaterdag 1 december: 
Brussel - Abu Dhabi: vertrek 21:20 - Aankomst 6:55
Abu Dhabi - Sydney: vertrek 10:10- Aankomst 7:20

Mijn vliegtuig vertrekt om 21:20, ik ben 2,5 uur daarvoor in de luchthaven (18:50). 


Mijn adres in Australië (voor kaartjes met nieuwjaar en Pasen en zo... )
Sofie Jacobs 11888
Australian Backpackers Lounge
2/220 William Street
Woolloomoolloo, NSW 2011
Sydney - Australia


2 opmerkingen:

  1. We gaan dat hier eens keihard volgen, beste Sok! Eens een blogger, altijd een blogger :)
    En ik ga zéker kaarten sturen. En brieven. En pretpakketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bladwijzertje bijgemaakt in mijn internetbalk :)
    Benieuwd om te lezen wat je allemaal gaat meemaken.

    Knuffel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen