dinsdag 19 februari 2013

Nieuwe job (op het oude werk)

Dag beste vrienden,

Al even een blogpost midden in de week!
Sinds gisteren (dinsdag) heb ik 'promotie' gemaakt op mijn werk. (Hoewel ik niet weet of promotie het juiste woord is, want ik krijg denk ik nog steeds hetzelfde loon)

Vanaf nu werk ik in 'the top shed' waar ik de bestellingen klaar maak die naar de winkels gaan.
Ik moet de bestellingen  (voornamelijk bloembollen die ik de voorbije weken zelf heb ingepakt) van de winkels in de juiste dozen stoppen en dan klaar maken (goed afsluiten, netjes inpakken, de juiste stickers en adressen op kleven om ze te verzenden en op de juiste plaats zetten). De bestellingen die we hier klaarmaken worden naar heel Australië verzonden.

Als we ze naar Western Australia verzenden dan moeten we op de doos enkele speciale stickers kleven en een vloeistof in de doos sprayen (iets met quarantine of zo).

Ik vind het nieuwe werk heel fijn, de collega's zijn nòg toffer dan op mijn vorige plek en het is veel minder eentonig. Ik heb wel iets meer verantwoordelijkheid. Als we een fout maken in een bestelling dan rekent de winkel waar wij aan leveren 500 dollar administratieve kosten aan voor het bedrijf waar ik voor werk. Hopelijk maak ik geen fouten!

Zo, dit was het.

Als jullie vragen hebben over mijn nieuw werk, laat maar weten. Ik geef met veel plezier een uitgebreid antwoord.

Groetjes

SoFie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten