woensdag 30 januari 2013

Een award!


Blijkbaar wordt mijn blog niet alleen door de familie gelezen. Dat vind ik zeer fijn. Mijn blog kreeg zelfs een award!





Ik kreeg deze award van Sig!s, en natuurlijk wil ik graag deze award aan mijn favorieten doorgeven. De bedoeling is om 5 blogs met minder dan 200 volgers in de kijker te plaatsen. De award-winnende blogs kunnen dit op hun beurt dan ook doen, en een bedankje aan de gulle schenker op hun blog plaatsen ;-) 

Neem dus zeker ook eens een kijkje op het blog van Sig!s a.k.a.Sigrid. Dit kan je doen door op haar naam te klikken.


Aangezien ik momenteel aan het reizen ben, lees ik niet zo veel blogs. Maar ik heb toch mijn best gedaan om 5 blogs te verzamelen. 


Deze 5 personen krijgen daarom ook een award van mij! En aan jullie, mijn trouwe lezers, raad ik aan om eens een kijkje te nemen op de andere blogs. 



De eerste award gaat naar Tine. Tine en ik kennen elkaar al sinds we heel klein waren. Onze ouders zijn zeer goede vrienden, we zaten in dezelfde school (2 keer zelfs) en in dezelfde jeugdbeweging (hoera voor de scouts van Hever-Schiplaken!). Dit jaar zijn we elk op ons eigen avontuur vertrokken. Ik naar Australië en Tine naar Guatemala (en omstreken). Haar avonturen kunnen jullie HIER volgen. (trouwens Tine, ik denk dat er wel meer mensen uw blog lezen dan enkel uw mama en oma hoor... ;), en anders nu zeker en vast wel!)



De 2de award gaat naar een blog waar ik af en toe eens een kijkje op neem. Ik ken de man zelf niet, maar hij was eens samen met mij op een optreden en daar mocht hij even reclame maken voor zijn blog. Hij schrijft namelijk af en toe verslagen van optredens en zo. The M@rkec Files kunnen jullie hier vinden. 



Award nummer 3 gaat naar het reisverslag van mijn goede vrienden Annelien en Katrien. Zij gingen vorig jaar op avontuur naar Zuid-Amerika. Ze hebben daar verschillende projecten gedaan en voor goede doelen gewerkt. De verhalen van Annelien en Katrien of  Nuestro Sueño kan je hier lezen. 


Nummer 4 gaat naar een zeer creatieve man. De artistieke en creatieve leider van de Veerman. En de man die er mede voor zorgt dat elke zomeracademie vlot verloopt. Hij geeft zelfs ochtendgymnastiek tijdens de zomeracademie! Tijl Bossuyt zijn 'gedachtengang' kan je HIER lezen. 


En als laatste ga ik nog even reclame maken voor mijn 2de blog. De wereld van SoFie . Mijn lied van de dag is ondertussen helaas niet meer een lied van de dag, maar meer een 'lied van de moment wanneer ik nog eens zin heb om een lied te delen'. Maar er staat nog steeds heel veel muziek op. Dus als je ooit eens zin hebt om nieuwe (of oude) muziek te beluisteren.... Er staat een beetje een mix van alles op. En het zijn allemaal nummers die ik goed tot zeeer goed vind. 


Zo dit was het. Meer nieuws volgt in een volgende blogspot als ik voldoende dingen te vertellen heb. 

Groetjes,


SoFie













Geen opmerkingen:

Een reactie posten