zondag 2 december 2012

Goed aangekomen!

Dag iedereen,

Een kort bericht om te laten weten dat ik goed ben aangekomen.

De vluchten zijn heel vlot verlopen. Ik heb goed kunnen slapen, lekker gegeten (ik kreeg zelfs een menu en dan mocht ik mijn maaltijd kiezen), 3 films gekeken, tetris gespeeld en gelezen in mijn boek.

Toen ik in Abu Dhabi moest wachten heb ik al 2 uur lang met een Australiër uit Canberra gesproken. Zeer interessant.

Op de luchthaven werd ik dan opgewacht door iemand van Australian backpackers. We moesten daar nog even wachten op een meisje uit Duitsland. Zij logeert ook in het zelfde hostel voor de eerste dagen.

Ondertussen ben ik in de members lounge van mijn hostel. Hier krijg ik zo dadelijk nog wat uitleg en mijn tax file number en zo.

Helaas pindakaas is het hier wel aan het regenen. Ik had gehoopt om naar de (heb ik horen zeggen) speciale lucht te kijken, maar het is hier heel bewolkt en zachtjes aan het miezeren. Het is hier wel heel warm.


Groenten en fruit!

SoFie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten