woensdag 5 december 2012

Reageren en weetjes

Nog 1 klein berichtje...

Als jullie willen reageren op de berichten van mijn blog, dan heb je normaal gezien een google account of een van de andere accounts nodig. Als je dit niet hebt, dan is quasi onmogelijk om te reageren op mijn blog, maar dan kan je nog steeds reageren op de facebook link van mijn blogposts.  En als dat ook niet lukt, of wij zijn toevallig geen vrienden op facebook mag je altijd mailen naar sofie-jacobs@hotmail.com 

Nog enkele weetjes die ik met jullie wil delen: 

- Er zijn hier heel veel Duitsers, Nederlanders en Engelsen (maar ook een beetje mensen van andere Europese landen) 
- Ik zie vaak reclame hangen van stella artois (zonder dat de aussies weten dat het van België komt!)
- Zoals overal heb je hier ook veel Mcdonalds, maar ook andere fastfood ketens. Ze hebben ook hun australische variant, maar ik ben de naam even vergeten. 
- Ik zie hier overal gekke planten en vogels die blijkbaar nergens anders voorkomen dan hier. 
- In blikjes frisdrank zit 375 ml ipv 333 ml. En in de flesjes zit 600ml of 450ml ipv 500ml
- In Sydney is alles heel duur.
- Een weetje van tijdens de Free walking tour, tijdens de officiële opening van het opera house in Sydney is de naam van de man die het ontworpen heeft (een jonge Deen die helaas in 2008 overleden is) geen enkele keer genoemd. Dit kwam omdat ze hem ontslagen hadden om te besparen. De man had alles getekend en ontworpen en hij heeft daar niets voor ontvangen. 

Dit was het voor vandaag. 

-       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten